Selidbe Beograd sami ili sa nama?

Selidbe Beograd saveti za laku selidbu

Rešili ste ili morate da se preselite u novi dom? Prvo morate da odlučite da li ćete selidbu da sprovedete u sopstvenoj režiji ili ćete izabratu najbolju agenciju za selidbe po Beogradu. Ali, u stvari, u oba slučaja ćete morati da pratite neka pravila koja će omogućiti da vaša selidba bude kao prijatno i opuštajuće iskustvo. Idemo po redu.

Kako da sprovedete selidbu u Beogradu na lak način

Priprema za selidbe stanova – veoma važnu fazu, i obično traje dugo. Da biste sačuvali što više ovaj put, napraviti detaljan plan i radimo na tome. Glavne stavke u njoj bi trebalo da bude sledeće:

1. Ispitajte put da ćete biti čineći i da se stvari i nameštaj. Ako imate kabaste predmete (stare ormane, klavir), uverite se da oni mogu da nose u vratima ili izvedeš uski hodnik u sobu. Ako vidite da je neka stvar sa svim problemima, rade preko svojih rešenja. Transport za sve muzičke instrumente ili prevoz krhkih i vrednih predmeta zahtevaju posebnu pažnju.

2. Napravite spisak svih stvari u tranzitu, ne zaboravite da proverite da li sve dostavljene na novu adresu netaknute.

3. Bacite šta vam zaista nije potrebno. I to će uštedu energije i novca. Rastanite sa starim nameštajem, odećom oronule i druge stvari. U stvari, agencije za selidbe nude odvoz bespotrebnih stvari na deponiju.

Selidbe Beograd saveti za laku selidbu4. Unapred skupite sve važne dokumente, dragocenosti, bankovne kartice i popust, sve vrste ugovora, itd Oni moraju da se nose odvojeno. Najbolje je da te stvari držite kod rodjaka ili kod nekoga u koga imate potpuno poverenje.

5. Izaberite kako da se preselite. Hoćeš li učiniti sve sami, uz pomoć prijatelja i poznanika, ili pogledajte predlagača i transportnim kompanijama da se potpuno napuni ili pokretnih stana kreće kompaniju. Ako ćete da primenite na profesionalnim firmama – budite sigurni da proverite na tržištu profesionalnih prevoznika, izabrati iskusni i dokazani. Uporedite ponude različitih nosače koji se prijave za organizaciju kretanje.

6. Pronađite ambalažu. Pitajte okolo u obližnjim prodavnicama kutija različitih veličina ili ih kupite. Izaberite najviše robustan i snažan. Kupite selotejpa, pakovanje papira nagomilati. Ako pozovete selidbenu kompanija – na ambalažu ne može da se brine: to je obično uključeno cene selidbe.

7. Pripremiti detaljan spisak stvari pakuju, pišu na kutijama i kesama koje u njima leži. Napravite sistem prioriteta. Na primer, ako su leta, zimske odeće puta odvojeno, oni mogu biti raspakivani poslednji.

8. Spakujte sve tako da jedno mesto stvrai teže više od 20 kilograma. Onda će biti lakše da se nose, i kutija sa kesicama neće pocepati.

Organizacija selidbe

1. Skupite set najosnovnije stvari koje su vam potrebne u prvim satima nove kuće. Uključite higijenu, hranu, odeću, posuđe, posteljina set. Prilikom pristupa servisu selidbene agencije nije fundamentalno kao raspakivanje će biti sprovedena od strane profesionalaca gotovo odmah.

2. Skupite stvari u mali kofer, koji ima najosnovnije alatke, čekići, šrafcigeri nokte, itd

3. Ako imate malu decu, naći nekoga ko može da ih pričuva tokom selidbe, i pogledajte selidbe sa decom.

4. Ako imate kućne ljubimce, obratite posebnu pažnju na njihov prevoz. Prelazak na novi dom za njih – mnogo stresa. Pokušajte da ga razvedriti. Dajte im poslasticu, nemojte uklanjati dalje svoju omiljenu igračku.

5. Odmah organizovati u novoj kući jednu sobu. To će te se opustiti i tokom samog dana selidbe, a odmah posle završene selidbe.

Comments for this post are closed.