Ciscenje nakon selidbe

Ciscenje nakon selidbe

Selidbe osim što su teške, naporne i zahtevaju dobru organizaciju i obučeno ljudstvo, su u suštini i dosta prljav posao. Nekon selidbe ostaje dosta kesa, papira, ambalaže, raznih predmeta za zaštitu,a lii dosta vaših nepotrebnih stvari koje nećete vukljačiti dalje sa sobom. Neka nepisana pravila su da se prostor mora urediti nakon selidbe bez obzira što ga napuštate, ne možete ga ostaviti u opštem haosu.

Nema potrebe, mada svaka zgrada u Beogradu ima angažovanu agenciju za čišćenje zrada u Beogradu, mi ćemo za sobom ostaviti čist prostor i sve sređeno.

Ako ste ušli u čisto okrečeno i sređeno, tako treba i da buda nakon što se odselite sa svog prethodnog prebivališta. Znamo da vam sigurno u svoj gužvi oko selidbe još i čisćenje prostora nakon selidbe predstavlja dodatnu pometnju. Zato smo mi tu vaša agencija za selidbe koja ima kompletnu uslugu. Ako imate stvari koje vam više nisu potrebne, tu smo za odvoz nepotrebnih stvari na deponije. Ako vam treba ciscenje prostora nakon selidbe, tu smo. Jedina agencija za selidbe koja nudi kompletnu uslugu – Jeftine selidbe Beograd.

Odvoz nepotrebnih stvari - selidbe Beograd

Odvoz nepotrebnih stvari – selidbe Beograd

Kada shvatite jasne prednosti selidbe sa manje stvari, sledeći korak je odlučiti kojih stvari se treba otarasiti prilikom selidbe kako bi se odlučilo šta će s njima raditi. Ovaj vremenski zahtevni zadatak se zove sortiranje / inventarisanje /, i to je upravo ono što vam se savetuje da uradite u trenutku kada nađete malo vremena u svojim rukama. Selidbe Beograd zahtevaju dobru organizaciju.

Pratite sledećih nekoliko koraka kako biste mogli brzo završiti proces sortiranja, tako da možete da se prepustite drugim jednako važnim zadacima. Ukratko, čega da se rešite pre nego što se preselite?

Korak po korak za nepotrebne stvari tokom selidbe Beograd

Korak 1. Pokrenite proces sortiranja iz jedne sobe,  istovremeno i proverite da li počinjete iz prostorija sa najviše stavki u njima.

Korak 2. Počnite prvo razvrstavati velike predmete (nameštaj, električni uređaji, posebni predmeti za kućanstvo itd.), A zatim preći na manje (knjige, odjeća, proizvodi za kupatilo, itd.).

Korak 3. Kreirajte brzi metod klasifikacije kako brže završite posao sortiranja. Po pravilu, ohrabrujete se da imate najmanje sledeće 4 glavne kategorije: predmete koji se moraju uzeti, dragocenosti, neželjene / nepotrebne stavke i beskorisne stavke.

Korak 4. Morate preuzeti stavke. Dok pišete sve stvari koje posedujete, obeležite stvari koje ćete sigurno uzeti s vama. Ovo su bezobzirni: vaš nedavno kupljeni televizor sa ravnim ekranom dolazi s vama kao skup skupih mekanih komada nameštaja koji ste kupili za dnevnu sobu. Takođe, vaša retka kolekcija knjiga prvog izdanja izgledaće lepo na polici u vašem novom domu. Bez obzira na sve neophodne predmete koji spadaju u ovu grupu, oni moraju da budu sigurni i zdravi na novoj adresi.

Korak 5. Vrednosti. Valjani predmeti mogu značiti toliko za vas iz više razloga – novčane vrednosti, sentimentalne vrednosti i tako dalje. To su obično stvari sa kojima se nećete lako deliti, osim ako ne dođe do zaključka da je bolje prodati neke od njih (naravno, ne sentimentalne) pre nego što se potrudite da zaradite novac i uštedite prostor – stavite ih na neki sajt za online prodaju. Za sada, međutim, vaš primarni cilj je da ih razdvojite: skupu elektronsku opremu, komade nakita, nasledjene stvari, antikvitete, emocionalne poklone i, naravno, prvi par cipela vašeg deteta.

Oslobodite se stvari kad se spremate za selidbe Beograd

Odvoz nepotrebnih stvari - selidbe BeogradTužno je kada su stvari koje su nekome značile svet, a kasnije su samo bačene. Ali neke stvari su odradile svoje i nema potrebe više ih držati u stanu. Naša agencija Jeftine selidbe Beograd će za vas odvesti stvari koje vam ne trebaju na deponiju.

Korak 6. Neželjene ili nepotrebne stvari. Ovo je kategorija koju morate zatvarati obratiti pažnju na to jer je otklanjanje stvari koje ste našli u njemu prioritet. Da, uspešno sortiranje i sledeće smanjenje broja vaših više nije potrebnih stavki će omogućiti preusmeravanje više finansijskih resursa na druge bitne asocijacije preseljenja koje zahtijevaju. Dakle, koje su stvari koje više ne želite ili trebate?

Zastareli ili porasli predmeti kao što su cipele, odeća, igračke za decu i tako dalje);
Duplirane stavke – da li zaista trebate 3 tostera i 2 mikrotalasna pećnice?);
Zaboravljeni predmeti – kada ste poslednji put koristili svoj teniski reket? Sportska oprema, muzički instrumenti i druge stvari namenske namene su samo mali ukus onoga što je nekada bilo sjajno i korisno, ali je sada zaboravljeno i beskorisno;
Kolekcionarske stavke o kojima vam više nije stalo. Možda je vreme da se isplatite na velikoj kolekciji koja vam je pre mnogo vremena prestala da vam daje radost? Ponovo procijenite svoje opcije uzimajući u obzir faktore na umu.
Pokloni koje vam se nikada nisu dopadali. Ne, ne bi trebali prodavati ili poklanjati poklone koje su dali prijatelji ili porodica ili rođaci, ali ta velika i ružna slika na zidu, nikada vam se nije svidjala.

Korak 7. Neupotrebljive stvari. Pa, savršeno dobro znate šta treba da uradite sa bilo čim što je prekinuto ili oštećeno izvan popravki ili je istrošeno van svake daljnje upotrebe.

Naša agencija za selidbe Beograd će za vas uraditi odvoz nepotrebnih stvari na deponiju i to potpuno besplatno kada se selite sa nama.

8 stvari koje treba da uradite odmah nakon sto ste se preselili

8 stvari koje treba da uradite odmah nakon sto ste se preselili

Jeee, uselili ste se u novi stan. Možda ste čak i slavili u sredini vašeg novog doma na podu dnevne sobe. Ali pre nego krenete u uskomesanom raspakivanja sve te pažljivo označene kutije za selidbe, pogledajte ovu listu stvari šta treba da se uradi odmah nakon useljenja u novi stan. To će vam sigurno mnog značiti u godinama koje dolaze.

Šta treba uraditi nakon selidbe

Napravite fotografije

Fotografije golih i neuglednih soba? Da. Ako iznajmljujete stan, one su od suštinskog značaja kada dođe vreme da se vaš depozit vrati nazad. Fotografije su takođe važni ako ste kupili novi stan, jer je dosta vremena prošlo između inspekcije i od kada ste se uselili, ili je neko pre vas iznajmljivao već ovaj stan. Ako bilo kakva šteta nastala u međuvremenu, ili je u toku selidbe izgreban ranije netaknutu pod, to dokumentuje. Galerija slika koju ste napravili pre vaše selidbe će biti vrednija od hiljadu reči-a možda i više od par evra – potrebno je da naglasimo i da smo videli štetu.

Uverite se da su vaše stvari čitave izašle iz selidbe

8 stvari koje treba da uradite odmah nakon sto ste se preseliliAko ste unajmili neku levu agenciju za selidbe, a na nas koji smo jedna od najboljih agencija za selidbe u Beogradu – Jeftine selidbe Beograd, onda morate obavezno da proverite da li vam je sve tu i da li nema oštećenja nameštaja i drugih stvari. Proverite da li su svi aparati ispravni, da li rade kada se uključe u struju i slično. Iz iskustva klijenta koje smo mi selili pričali su nam da se svašta dešavalo u njihovim prethodnim selidbama.

Promenite brave

To je tvoj dom sada, ali ko još imao ključeve kada su tamo živeli prethodni stanovnici? Niko ne želi ni najmanju pitanje o bezbednosti u tek useljeni na novi dom. Ovo je jedna od stvari koja se radi obavezno, i onda nema potrebe da razmišljaze o tome.

Ažuriranje biračkog spiska

Bilo da su predstojeći izbori za predsednika ili u lokalnoj mesnoj zajednici, ne zaboravite da ažurirate svoju adresu da biste mogli da glasate.  Za izbore  registrujte se na najmanje dve nedelje pre, tako da ne propustite da uđete u ažuriran birački spisak.

Možda su ovo neke stvari koje ste znali, ali nije na odmet da se podsetite, jer ko će posle selidbe razmišljati još o nekim formalnostima.

Kartonske kutije za selidbe - koliko vam je potrebno kutija?

Kartonske kutije za selidbe – koliko vam je potrebno kutija?

Mnogo ljudi ima tendenciju da planiraju unapred kad znaju da treba da se sele. Najbolji način da ovo uradite je da napravite kontrolnu listu stavki koje treba da pakujete, a zatim započnete pakovanje malih stvari u kutije i onda ih ostavite na sigurnom mestu. Kada se približava dan selidbe, započinje se pakovanje većih predmeta i smanjenje problema. Kako procenjujete broj kartonskih kutija koje će vam trebati? Imate celu kuću ili veliki stan za pakovanje i ima bezbroj malih predmeta koji moraju biti u kutiji. Bez brige, imao nekoliko saveta za vas.

Mi isporučujemo kutije za selidbe na vašu adresu besplatno – imamo najniže cene kutija za selidbe

Sa pravilnim planiranjem i pripremom, stres u toku selidbe se može znatno smanjiti. A najbolje se smanjuje ako izaberete našu agenciju za selidbe u Beogradu – Jeftine selidbe Beograd. Procena broja potrebnih kutija je skoro toliko teška kao i sam proces pakovanja. Dobar način da započnete vašu procenu broja kutija je da organizujete svoje stvari po kategorijama. Počnite tako što ćete proceniti broj kutija za posuđe, okvire za slike i ogledala, odeću, knjige i druge potrepštine. Sada možete kupiti iste kartonske kutije za selidbe za svaku stavku, ali morate biti sigurni da ih pakujete različito. Posuđe i čaše treba umotati u papirni ili obloženi sloj, dok se odeća jednostavno može baciti u kutiju ili kantu za smeće.

Bonus Savet: Ne zaboravite da kupite foliju za pakovanje sa vazdušnim mehurićima, papir za pakovanje i nekoliko rolni lepljive trake.

Kakve kutije za selidbe nabaviti?

Kartonske kutije za selidbe - koliko vam je potrebno kutija?Najbolje je kupiti sitne, srednje i velike kutije od kartonskih ili plastičnih kutija / kanti. Ove kutije će trajati duže i bolje štite vaše predmete. Neke kutije su dizajnirane za veće težine i krhke predmete. Manje kutije mogu se koristiti za krhke, male ili teže predmete kao što su knjige. Srednje kutije mogu se koristiti za kuhinjske predmete, igračke, elektroniku, CD-ove, DVD-ove i knjige. Veće kutije su za posteljinu, peškire, jastuke, kuhinjske predmete i odeću.

Bonus Savet: Kupite papir za pakovanje – novine će odraditi posao, ali će ostaviti crni ostatak na vašim predmetima.) Neće to nešto značajno uvecati cenu selidbe.

Takođe, budite sigurni da imate nož, šrafciger, ključ, čekić i markere pri ruci. Najverovatnije ćete morati da razdvojite i rasturite nameštaj, krevete, stolove itd. Potrebni će vam biti alati za razdvajanje. Markeri će vam pomoći da jasno označite svaku kutiju. Ovo će biti posebno korisno kada trebate onako umorni da se raspakujete.

Dakle, procenjuje se broj kutija …

Za selidbu sa samo 2-3 sobe verovatno ćete trebati oko 10 malih i 10 srednjih kutija koje će se povezati sa 3 velike kutije. Možete se izvući sa 1 rolnom trake i 1 rolnom papira za pakovanje.

Ako imate 3-5 soba za pakovanje, potrebno je oko 15 malih kutija, 20 kartonskih kutija za srednje veličine i 8-10 kutija malo većih. Trebalo bi da imate 2-3 rolne ambalaže i 2 rolne trake i papira.

Ako imate 5 ili više soba za pakovanje u vašem domu, bit će vam potrebno oko 25 malih kutija, 25 srednjih kutija i 15-20 velikih kutija. Uzimanje 3-4 rolne trake mora biti dovoljno.

Ovo bi trebalo da vam da grubu procenu koliko kutija za selidbe će vam trebati kada pakujete vaš dom.

Naš savet – angažujte nas da vas preselimo jer mi smo Jeftine selidbe Beograd. Zakažite odmah besplatnu procenu selidbe.

Kako pakovati knjige u 7 jednostavnih koraka

Kako pakovati knjige u 7 jednostavnih koraka

Većina ljudi koji planiraju selidbe stana ili kuće ne daju uvek prednost pakovanju knjiga. Pakovanje knjiga je relativno lak posao u poređenju sa pakovanjem kuhinjskih predmeta i namještaja. Ali, i dalje treba malo planiranja i izvršenja.

Ne želite da se vaše omiljene knjige oštećuju tokom prevoz i selidbe, zar ne? Selidba je uvek neugodna stvar, a mi vam predlažemo nekoliko rešenje i načina za najlakše pakovanje knjiga tokom selidbe.

Optimizujte svoju zbirku knjiga pre selidbe

Kako pakovati knjige u 7 jednostavnih korakaJedna knjiga nije toliko teška kao 10 knjiga upakovanih zajedno. Selidbe i cene selidbe se određuju na osnovu veličine celokupnog tereta koji se seli i udaljenosti sa jedne lokacije na drugu tokom selidbe. Veoma je važno smanjiti ukupnu težinu na sve moguće načine. Dakle, morate da odlučite da li treba da nosite sve knjige na novo mesto ili ne! Izaberite samo one koje su specijalne ili neke ili retka izdanja itd.

Možda ima nekoliko knjiga koje su možda oštećene ili istrošene, te kopije su možda izgubile njihov značaj. Možete ih ostaviti ili dati lokalnom reciklažnom centru. Još jedan sjajan način filtracije je da poklonite ili poklonite sve knjige koje vam neće trebati u budućnosti, ali bi mogle biti korisne drugima.

Pakovanje knjiga tokom selidbe

Izaberite odgovarajući materijal za pakovanje i zaštitu da biste bili sigurni da knjige nisu oštećene tokom selidbe. Izaberite odgovarajuću veličinu kutije na osnovu broja knjiga. Uzmite odgovarajući materijal za pakovanje dragocenih, retkih i starinskih knjiga. Na kraju, etiketirajte pakirane kutije, olakšavaće vam pristup njima prilikom dolaska.

Čak i pre započinjanja pakovanja celog pokućstva, možete sortirati i urediti knjige u kutijama. Stavite dodatni sloj pakirne trake na dnu kutija za knjige tako da ne propadne dno zbog težine.

Želite da se uverite da su kutije stigle upravo na način na koji ste ih spakovali. Uvek spakujte vredna i specijalna izdanja knjiga pojedinačno u mekanom papiru za pakovanje. Knjige možete stavljati uspravno ili ih možete jednostavno stavljati jednu za drugom u kutiji.

Ne preopterećujte kutije za selidbe sa knjigama

Bolje je da koristite male ili srednje kutije za selidbe, za pakovanje knjiga i obavezno dva puta pojačajte šavove kutija za knjige. Postavite najteže knjige na dnu kutije i uredite ih simetrično. Sve ovo će osigurati sigurnost knjiga.

Ako vam treba biilo kakva pomoć oko selidbe, naša agencije za Jeftine selidbe Beograd stoji vam na raspolaganju.

Selidbe klavira i pianina

Kako preseliti klavir u Beogradu?

Stanovnik ste Beograd imate klavir i selite, naravno da će vam trebati pomoć da sa sobom transportujete svoj muzički instrument. U tom trenutku, mnogo pitanja – treba vam agencija za selidbe koja će odraditi selidbe prenos i prevoz klavira u Beogradu, jer ipak viniste spremni da izvedete tako nešto. Naša agencija Jeftine selidbe vam stoji na raspolaganju da to brzo efikasno i na profesionalan način obavi.
Prevoz klavira je jedan od najtežih i najizazvnijih zadataka od selidbe. Profesionalci za podešavanje muzički instrumenti (klavir štimeri) su raspravljali o tome kako najbolje da se seli klavir, a da se ne ošteti i ne raštimuje. Veruje se da je najbezbednije za prevoz klavira u horizontalnom položaju (ležeći). Drugi eksperti savetuju prilikom transporta klavira u Beogradu, da ga stavljaju pod auto gume.

Kako ispravno prevoziti klavir

Neki saveti koji se tiču transporta velikih muzičkih instrumenata prilikom premeštanja sa jednog mesta na drugo, zavise od iskustva pojedinaca. Na primer, neki iskusni radnici koji rade selidbe klavira savetuju pomeranje klavira u uspravnom položaju. Još jedno mišljenje o transportu klavira je transport na njegovoj strani, pošto vertikalna pozicija ne dozvoljava da se instrument ispravno fiksira.

To puno zavisi od klavirskog ili klavirskog modela. Moguće je da se određeni klavir transportuje samo na njegovoj strani ili samo uspravno.

Naša agencija za selidbe, Jeftine selidbe Beograd, zauzvrat, garantujemo odgovoran stav prema transportu nameštaja, klavira, pianina i drugih muzičkih instrumenata. Pakovanje tereta, naši stručnjaci će precizno utovariti, istovariti i dostaviti direktno do stana. Sve ove faze prolaze prilično brzo – za samo nekoliko sati klavir će već biti na novom mestu. Međutim, vaš instrument neće biti oštećen, ogreban ili uznemiren.

Troškovi prevoza klavira i selidbe klavira u Beogradu

Troškovi transportnih usluga za dimenzione muzičke instrumente zavise od mnogih faktora. Zapamtite da prevoz klavira zahteva veoma pažljiv rad. U našoj kompaniji posluju samo odgovorni stručnjaci, stoga garantujemo da će muzički instrumenti ostati nepromijenjeni nakon isporuke. Kontakt za sva pitanja u vezi sa prevozom, bilo da je to selidba stana, poslovnog prostora, ili jednostavni prevoz stvari je – Jeftine selidbe Beograd.

10 saveta za selidbe firme i kancelarije

10 saveta za selidbe firme i kancelarije

Prebacivanje kancelarije je dosadan i dugotrajan zadatak za sve uključene. Ako planirate da preselite svoju kancelariju, ili organizujete selidbe firme,  neophodno je unapred sve planirati.

Selidbe firme  i kancelarije iz iskustva agencija za selidbe

Morate se pobrinuti za sve male detalje od početka do kraja selidbe kancelarije. Pakovanje i pomeranje kancelarije je više stresno ako imate puno stvari za preseljenje. Preporučljivo je da planiramo, pripremimo se tako da ne postoje iznenađenja u poslednjem trenutku! To će učiniti čitav selidbe proces manjim i lakšim.

U nastavku su navedeni saveti kako biste osigurali neometano i uspešno prijatno iskustvo preseljenja kancelarije.

Napravite tim za selidbe

Najbolje je da napravite tim koji će nadgledati i upravljati svim promenama. Trebalo bi se sastojati od ljudi iz svih odeljenja, uglavnom iz administracije, ljudskih resursa, lanca snabdevanja i finansija.

Planirajte unapred

Ne možete prebaciti cijelu kancelariju za jedan dan, bez obzira koliko biste želeli. Vrlo je važno unapred planirati, ide idealno nekoliko dana unapred, kako bi se sprečile hitne reakcije

Informišite zaposlene

Svi zaposleni trebaju biti upoznati sa selidbom ukoliko se kancelarija prebacuje, takođe moraju napraviti odgovarajuće aranžmane za njihovu svakodnevnu komunikaciju.

Izbor profesionalne agencije za selidbe

Ovo je najvažniji korak koji treba pratiti ako želite da promena bude brzo i efiksano izvedena. Proverite sa kompanijom koja je specijalizovana za selidbe i unapred planirajte premeštanje. Jasno je da smo za takvu operaciju više nego mi najbolji. Raspitajte se kod nas za cene selidbe.

Proverite pravila ua zgradama vezana za selidbe

10 saveta za selidbe firme i kancelarijeVećina komercijalnih zgrada ima ograničenja kada se radi o vremenu selidbe i pomeranja. Proverite sa nadležnostima kako nove tako i postojeće kancelarije za najbolje vreme za prelazak.

Pratite pravila prevoza na putevima

Mnoge lokalne vlasti su ograničile kretanje teških vozila u gradu tokom dana. Ako planirate da se krećete unutar grada onda morate planirati svoje selidbe da biste izbegli te časove.

Pripremite popis inventara

Uz pomoć agencije za selidbe koju ste angažovali kreirajte popis inventara. Ova lista će uključivati stavke svih odeljenja koje će se trebati pomerati.

Kretanje kritičnih stavki

U svim kancelarijama, IT infrastruktura je veoma kritična i važna inventar. Oni su veoma krhki i posebna pažnja se mora voditi tokom selidbe elektronskih uređaja.

Pakovanje

Svi važni predmeti moraju biti pravilno pakirani i sigurni, tako da se ne oštećuju prilikom selidbe. Postoje različite vrste ambalaže za različite artikle. Važno je odabrati odgovarajući materijal za pakovanje.

Prevoz stvari

Kada se sve pravilno spakuje, važno je osigurati da se sve stvari u kancelariji premjestaju pravilno. Ovo mora da nadgleda kancelarijski tim za selidbe, oni će raditi koordinaciju i osigurati da sve ide dobro. Važno je da tim bude dostupan i u novoj i postojećoj kancelariji tokom procesa premeštanja.

Ako tražite iskustvo u selidbama bez ikakvih problema, ne zaboravite da proverite Jeftine selidbe.

Selidbe u Beograd ili drugo mesto

Selidbe u Beograd ili drugo mesto

Nekoliko pravila kada se selite iz jednog mesta u drugo (selidbe Beograd Niš, Selidbe Novi Sad Beograd i slično), podsetnik šta sve treba da uradite:

  1. Prvo ćete istovariti i uneti nameštaj i postaviti ga – rasporediti u stanu. Tek onda raspakujte stvari i raspoređujete ih. Ako angažujte našu profesionalnu agenciju za selidbe – mi ćemo to uraditi sami.
  2. Ne zaboravite da obavestite sve rođake i prijatelje o novom mestu stanovanja i novom broju telefona. Ne zaboravite da prijavite novu adresu sa svim organizacijama sa kojima morate ili ste zainteresovani da nastavite korespodenciju
  3. Napravite spisak stvari koje morate da uradite kada se preselite. Na primer da izvršite promenu ugovora za telefonske usluge, prijavu prebivališta, promena izabranog lekara, razmena adrese sa svima sa kojima komunicirate.

Nekoliko pravila za pakovanje od iskusnih u selidbama

Selidbe u Beograd ili drugo mesto

Kada se selite sav namestaj mora biti oslobođen i izpražnjen od stvari, jer stvari tokom transporta mogu klizati i ošteti unutrašnjost ili se i same oštetiti. Fioke i vrata na ormanima moraju biti osigurana u zatvorenom položaju sa lepljivom trakom. Sve stvari koje ste izvukli iz ormara i fioka spakujte u plastične džakove i kese ili u kartonske kutije. Veličina kutije za selidbe treba da bude izabrana tako da njena težina ne bude velika, jer može biti problem da nosite kutije su preteške.

U kutijama se nalazi odeća, obuća, a izmedju slojeva mekanih materijala možete stavljati stvari koje su lomljive. ZA dodatna ojačavanja i sigurnost kutija koristite lepljivu traku.

Pri prevozu stvari, bilo da su u pitanju selidbe kombijem ili selidbe kamionom stvari treba da budu ravnomerno rasporođene. Stvari uvek treba bezbedno i sigurno transportovati zbog svoje, ali sigurnosti i drugih učesnika u saobraćaju. Teške i kabaste stvari se smeštaju na dnu kombi vozila ili kamiona. Lagane stvari i lomljivije idu na vrh. Za zaštiti je najbolje koristiti foliju sa mehurićima.

Odluka da se preselite sa našom agencijom za selidbe „Jeftine selidbe Beograd“ će vas rešiti mnogih problema. K0ntaktirajte nas za dogovor oko besplatne procene selidbe.