Kako pakovati knjige u 7 jednostavnih koraka

Većina ljudi koji planiraju selidbe stana ili kuće ne daju uvek prednost pakovanju knjiga. Pakovanje knjiga je relativno lak posao u poređenju sa pakovanjem kuhinjskih predmeta i namještaja. Ali, i dalje treba malo planiranja i izvršenja.

Ne želite da se vaše omiljene knjige oštećuju tokom prevoz i selidbe, zar ne? Selidba je uvek neugodna stvar, a mi vam predlažemo nekoliko rešenje i načina za najlakše pakovanje knjiga tokom selidbe.

Optimizujte svoju zbirku knjiga pre selidbe

Jedna knjiga nije toliko teška kao 10 knjiga upakovanih zajedno. Selidbe i cene selidbe se određuju na osnovu veličine celokupnog tereta koji se seli i udaljenosti sa jedne lokacije na drugu tokom selidbe. Veoma je važno smanjiti ukupnu težinu na sve moguće načine. Dakle, morate da odlučite da li treba da nosite sve knjige na novo mesto ili ne! Izaberite samo one koje su specijalne ili neke ili retka izdanja itd.

Možda ima nekoliko knjiga koje su možda oštećene ili istrošene, te kopije su možda izgubile njihov značaj. Možete ih ostaviti ili dati lokalnom reciklažnom centru. Još jedan sjajan način filtracije je da poklonite ili poklonite sve knjige koje vam neće trebati u budućnosti, ali bi mogle biti korisne drugima.

Pakovanje knjiga tokom selidbe

Izaberite odgovarajući materijal za pakovanje i zaštitu da biste bili sigurni da knjige nisu oštećene tokom selidbe. Izaberite odgovarajuću veličinu kutije na osnovu broja knjiga. Uzmite odgovarajući materijal za pakovanje dragocenih, retkih i starinskih knjiga. Na kraju, etiketirajte pakirane kutije, olakšavaće vam pristup njima prilikom dolaska.

Čak i pre započinjanja pakovanja celog pokućstva, možete sortirati i urediti knjige u kutijama. Stavite dodatni sloj pakirne trake na dnu kutija za knjige tako da ne propadne dno zbog težine.

Želite da se uverite da su kutije stigle upravo na način na koji ste ih spakovali. Uvek spakujte vredna i specijalna izdanja knjiga pojedinačno u mekanom papiru za pakovanje. Knjige možete stavljati uspravno ili ih možete jednostavno stavljati jednu za drugom u kutiji.

Ne preopterećujte kutije za selidbe sa knjigama

Bolje je da koristite male ili srednje kutije za selidbe, za pakovanje knjiga i obavezno dva puta pojačajte šavove kutija za knjige. Postavite najteže knjige na dnu kutije i uredite ih simetrično. Sve ovo će osigurati sigurnost knjiga.

Ako vam treba biilo kakva pomoć oko selidbe, naša agencije za Jeftine selidbe Beograd stoji vam na raspolaganju.

Kako preseliti klavir u Beogradu?

Stanovnik ste Beograd imate klavir i selite, naravno da će vam trebati pomoć da sa sobom transportujete svoj muzički instrument. U tom trenutku, mnogo pitanja – treba vam agencija za selidbe koja će odraditi selidbe prenos i prevoz klavira u Beogradu, jer ipak viniste spremni da izvedete tako nešto. Naša agencija Jeftine selidbe vam stoji na raspolaganju da to brzo efikasno i na profesionalan način obavi.
Prevoz klavira je jedan od najtežih i najizazvnijih zadataka od selidbe. Profesionalci za podešavanje muzički instrumenti (klavir štimeri) su raspravljali o tome kako najbolje da se seli klavir, a da se ne ošteti i ne raštimuje. Veruje se da je najbezbednije za prevoz klavira u horizontalnom položaju (ležeći). Drugi eksperti savetuju prilikom transporta klavira u Beogradu, da ga stavljaju pod auto gume.

Kako ispravno prevoziti klavir

Neki saveti koji se tiču transporta velikih muzičkih instrumenata prilikom premeštanja sa jednog mesta na drugo, zavise od iskustva pojedinaca. Na primer, neki iskusni radnici koji rade selidbe klavira savetuju pomeranje klavira u uspravnom položaju. Još jedno mišljenje o transportu klavira je transport na njegovoj strani, pošto vertikalna pozicija ne dozvoljava da se instrument ispravno fiksira.

To puno zavisi od klavirskog ili klavirskog modela. Moguće je da se određeni klavir transportuje samo na njegovoj strani ili samo uspravno.

Naša agencija za selidbe, Jeftine selidbe Beograd, zauzvrat, garantujemo odgovoran stav prema transportu nameštaja, klavira, pianina i drugih muzičkih instrumenata. Pakovanje tereta, naši stručnjaci će precizno utovariti, istovariti i dostaviti direktno do stana. Sve ove faze prolaze prilično brzo – za samo nekoliko sati klavir će već biti na novom mestu. Međutim, vaš instrument neće biti oštećen, ogreban ili uznemiren.

Troškovi prevoza klavira i selidbe klavira u Beogradu

Troškovi transportnih usluga za dimenzione muzičke instrumente zavise od mnogih faktora. Zapamtite da prevoz klavira zahteva veoma pažljiv rad. U našoj kompaniji posluju samo odgovorni stručnjaci, stoga garantujemo da će muzički instrumenti ostati nepromijenjeni nakon isporuke. Kontakt za sva pitanja u vezi sa prevozom, bilo da je to selidba stana, poslovnog prostora, ili jednostavni prevoz stvari je – Jeftine selidbe Beograd.

10 saveta za selidbe firme i kancelarije

Prebacivanje kancelarije je dosadan i dugotrajan zadatak za sve uključene. Ako planirate da preselite svoju kancelariju, ili organizujete selidbe firme,  neophodno je unapred sve planirati.

Selidbe firme  i kancelarije iz iskustva agencija za selidbe

Morate se pobrinuti za sve male detalje od početka do kraja selidbe kancelarije. Pakovanje i pomeranje kancelarije je više stresno ako imate puno stvari za preseljenje. Preporučljivo je da planiramo, pripremimo se tako da ne postoje iznenađenja u poslednjem trenutku! To će učiniti čitav selidbe proces manjim i lakšim.

U nastavku su navedeni saveti kako biste osigurali neometano i uspešno prijatno iskustvo preseljenja kancelarije.

Napravite tim za selidbe

Najbolje je da napravite tim koji će nadgledati i upravljati svim promenama. Trebalo bi se sastojati od ljudi iz svih odeljenja, uglavnom iz administracije, ljudskih resursa, lanca snabdevanja i finansija.

Planirajte unapred

Ne možete prebaciti cijelu kancelariju za jedan dan, bez obzira koliko biste želeli. Vrlo je važno unapred planirati, ide idealno nekoliko dana unapred, kako bi se sprečile hitne reakcije

Informišite zaposlene

Svi zaposleni trebaju biti upoznati sa selidbom ukoliko se kancelarija prebacuje, takođe moraju napraviti odgovarajuće aranžmane za njihovu svakodnevnu komunikaciju.

Izbor profesionalne agencije za selidbe

Ovo je najvažniji korak koji treba pratiti ako želite da promena bude brzo i efiksano izvedena. Proverite sa kompanijom koja je specijalizovana za selidbe i unapred planirajte premeštanje. Jasno je da smo za takvu operaciju više nego mi najbolji. Raspitajte se kod nas za cene selidbe.

Proverite pravila ua zgradama vezana za selidbe

Većina komercijalnih zgrada ima ograničenja kada se radi o vremenu selidbe i pomeranja. Proverite sa nadležnostima kako nove tako i postojeće kancelarije za najbolje vreme za prelazak.

Pratite pravila prevoza na putevima

Mnoge lokalne vlasti su ograničile kretanje teških vozila u gradu tokom dana. Ako planirate da se krećete unutar grada onda morate planirati svoje selidbe da biste izbegli te časove.

Pripremite popis inventara

Uz pomoć agencije za selidbe koju ste angažovali kreirajte popis inventara. Ova lista će uključivati stavke svih odeljenja koje će se trebati pomerati.

Kretanje kritičnih stavki

U svim kancelarijama, IT infrastruktura je veoma kritična i važna inventar. Oni su veoma krhki i posebna pažnja se mora voditi tokom selidbe elektronskih uređaja.

Pakovanje

Svi važni predmeti moraju biti pravilno pakirani i sigurni, tako da se ne oštećuju prilikom selidbe. Postoje različite vrste ambalaže za različite artikle. Važno je odabrati odgovarajući materijal za pakovanje.

Prevoz stvari

Kada se sve pravilno spakuje, važno je osigurati da se sve stvari u kancelariji premjestaju pravilno. Ovo mora da nadgleda kancelarijski tim za selidbe, oni će raditi koordinaciju i osigurati da sve ide dobro. Važno je da tim bude dostupan i u novoj i postojećoj kancelariji tokom procesa premeštanja.

Ako tražite iskustvo u kretanju bez ikakvih problema, ne zaboravite da proverite Jeftine selidbe.

Selidbe u Beograd ili drugo mesto

Nekoliko pravila kada se selite iz jednog mesta u drugo (selidbe Beograd Niš, Selidbe Novi Sad Beograd i slično), podsetnik šta sve treba da uradite:

  1. Prvo ćete istovariti i uneti nameštaj i postaviti ga – rasporediti u stanu. Tek onda raspakujte stvari i raspoređujete ih. Ako angažujte našu profesionalnu agenciju za selidbe – mi ćemo to uraditi sami.
  2. Ne zaboravite da obavestite sve rođake i prijatelje o novom mestu stanovanja i novom broju telefona. Ne zaboravite da prijavite novu adresu sa svim organizacijama sa kojima morate ili ste zainteresovani da nastavite korespodenciju
  3. Napravite spisak stvari koje morate da uradite kada se preselite. Na primer da izvršite promenu ugovora za telefonske usluge, prijavu prebivališta, promena izabranog lekara, razmena adrese sa svima sa kojima komunicirate.

Nekoliko pravila za pakovanje od iskusnih u selidbama

Kada se selite sav namestaj mora biti oslobođen i izpražnjen od stvari, jer stvari tokom transporta mogu klizati i ošteti unutrašnjost ili se i same oštetiti. Fioke i vrata na ormanima moraju biti osigurana u zatvorenom položaju sa lepljivom trakom. Sve stvari koje ste izvukli iz ormara i fioka spakujte u plastične džakove i kese ili u kartonske kutije. Veličina kutije za selidbe treba da bude izabrana tako da njena težina ne bude velika, jer može biti problem da nosite kutije su preteške.

U kutijama se nalazi odeća, obuća, a izmežu slojeva mekanih materijala možete stavljati stvari koje su lomljive. ZA dodatna ojačavanja i sigurnost kutija koristite lepljivu traku.

Pri prevozu stvari, bilo da su u pitanju selidbe kombijem ili selidbe kamionom stvari treba da budu ravnomerno rasporođene. Stvari uvek treba bezbedno i sigurno transportovati zbog svoje, ali sigurnosti i drugih učesnika u saobraćaju. Teške i kabaste stvari se smeštaju na dnu kombi vozila ili kamiona. Lagane stvari i lomljivije idu na vrh. Za zaštiti je najbolje koristiti foliju sa mehurićima.

Odluka da se preselite sa našom agencijom za selidbe “Jeftine selidbe Beograd” će vas rešiti mnogih problema. K0ntaktirajte nas za dogovor oko besplatne procene selidbe.