10 saveta za selidbe firme i kancelarije

Prebacivanje kancelarije je dosadan i dugotrajan zadatak za sve uključene. Ako planirate da preselite svoju kancelariju, ili organizujete selidbe firme,  neophodno je unapred sve planirati.

Selidbe firme  i kancelarije iz iskustva agencija za selidbe

Morate se pobrinuti za sve male detalje od početka do kraja selidbe kancelarije. Pakovanje i pomeranje kancelarije je više stresno ako imate puno stvari za preseljenje. Preporučljivo je da planiramo, pripremimo se tako da ne postoje iznenađenja u poslednjem trenutku! To će učiniti čitav selidbe proces manjim i lakšim.

U nastavku su navedeni saveti kako biste osigurali neometano i uspešno prijatno iskustvo preseljenja kancelarije.

Napravite tim za selidbe

Najbolje je da napravite tim koji će nadgledati i upravljati svim promenama. Trebalo bi se sastojati od ljudi iz svih odeljenja, uglavnom iz administracije, ljudskih resursa, lanca snabdevanja i finansija.

Planirajte unapred

Ne možete prebaciti cijelu kancelariju za jedan dan, bez obzira koliko biste želeli. Vrlo je važno unapred planirati, ide idealno nekoliko dana unapred, kako bi se sprečile hitne reakcije

Informišite zaposlene

Svi zaposleni trebaju biti upoznati sa selidbom ukoliko se kancelarija prebacuje, takođe moraju napraviti odgovarajuće aranžmane za njihovu svakodnevnu komunikaciju.

Izbor profesionalne agencije za selidbe

Ovo je najvažniji korak koji treba pratiti ako želite da promena bude brzo i efiksano izvedena. Proverite sa kompanijom koja je specijalizovana za selidbe i unapred planirajte premeštanje. Jasno je da smo za takvu operaciju više nego mi najbolji. Raspitajte se kod nas za cene selidbe.

Proverite pravila ua zgradama vezana za selidbe

Većina komercijalnih zgrada ima ograničenja kada se radi o vremenu selidbe i pomeranja. Proverite sa nadležnostima kako nove tako i postojeće kancelarije za najbolje vreme za prelazak.

Pratite pravila prevoza na putevima

Mnoge lokalne vlasti su ograničile kretanje teških vozila u gradu tokom dana. Ako planirate da se krećete unutar grada onda morate planirati svoje selidbe da biste izbegli te časove.

Pripremite popis inventara

Uz pomoć agencije za selidbe koju ste angažovali kreirajte popis inventara. Ova lista će uključivati stavke svih odeljenja koje će se trebati pomerati.

Kretanje kritičnih stavki

U svim kancelarijama, IT infrastruktura je veoma kritična i važna inventar. Oni su veoma krhki i posebna pažnja se mora voditi tokom selidbe elektronskih uređaja.

Pakovanje

Svi važni predmeti moraju biti pravilno pakirani i sigurni, tako da se ne oštećuju prilikom selidbe. Postoje različite vrste ambalaže za različite artikle. Važno je odabrati odgovarajući materijal za pakovanje.

Prevoz stvari

Kada se sve pravilno spakuje, važno je osigurati da se sve stvari u kancelariji premjestaju pravilno. Ovo mora da nadgleda kancelarijski tim za selidbe, oni će raditi koordinaciju i osigurati da sve ide dobro. Važno je da tim bude dostupan i u novoj i postojećoj kancelariji tokom procesa premeštanja.

Ako tražite iskustvo u kretanju bez ikakvih problema, ne zaboravite da proverite Jeftine selidbe.

Selidbe u Beograd ili drugo mesto

Nekoliko pravila kada se selite iz jednog mesta u drugo (selidbe Beograd Niš, Selidbe Novi Sad Beograd i slično), podsetnik šta sve treba da uradite:

  1. Prvo ćete istovariti i uneti nameštaj i postaviti ga – rasporediti u stanu. Tek onda raspakujte stvari i raspoređujete ih. Ako angažujte našu profesionalnu agenciju za selidbe – mi ćemo to uraditi sami.
  2. Ne zaboravite da obavestite sve rođake i prijatelje o novom mestu stanovanja i novom broju telefona. Ne zaboravite da prijavite novu adresu sa svim organizacijama sa kojima morate ili ste zainteresovani da nastavite korespodenciju
  3. Napravite spisak stvari koje morate da uradite kada se preselite. Na primer da izvršite promenu ugovora za telefonske usluge, prijavu prebivališta, promena izabranog lekara, razmena adrese sa svima sa kojima komunicirate.

Nekoliko pravila za pakovanje od iskusnih u selidbama

Kada se selite sav namestaj mora biti oslobođen i izpražnjen od stvari, jer stvari tokom transporta mogu klizati i ošteti unutrašnjost ili se i same oštetiti. Fioke i vrata na ormanima moraju biti osigurana u zatvorenom položaju sa lepljivom trakom. Sve stvari koje ste izvukli iz ormara i fioka spakujte u plastične džakove i kese ili u kartonske kutije. Veličina kutije za selidbe treba da bude izabrana tako da njena težina ne bude velika, jer može biti problem da nosite kutije su preteške.

U kutijama se nalazi odeća, obuća, a izmežu slojeva mekanih materijala možete stavljati stvari koje su lomljive. ZA dodatna ojačavanja i sigurnost kutija koristite lepljivu traku.

Pri prevozu stvari, bilo da su u pitanju selidbe kombijem ili selidbe kamionom stvari treba da budu ravnomerno rasporođene. Stvari uvek treba bezbedno i sigurno transportovati zbog svoje, ali sigurnosti i drugih učesnika u saobraćaju. Teške i kabaste stvari se smeštaju na dnu kombi vozila ili kamiona. Lagane stvari i lomljivije idu na vrh. Za zaštiti je najbolje koristiti foliju sa mehurićima.

Odluka da se preselite sa našom agencijom za selidbe „Jeftine selidbe Beograd“ će vas rešiti mnogih problema. K0ntaktirajte nas za dogovor oko besplatne procene selidbe.